فروشنده عمده گل محمدی

زمان برداشت و خرید عمده غنچه گل محمدی

زمان برداشت غنچه گل محمدی و زمان خرید این گیاه با ارزش چگونه است؟ در کشور ما ایران، گیاهان بی شماری پرورش می یابند که از کاربرد های آنان می توان به موارد زیر شاره کرد:

  • استفاده در زمینه ی دارویی
  • تهیه ی ادویه ها
  • استفاده به عنوان چاشنی

یکی از پرکاربرد ترین این گیاهان گل محمدی می باشد که بیشتر از غنچه ی آن استفاده می شود. زمان برداشت این گیاه 20 تا 40 روز در سال طول می کشد.غنچه این گیاه دارویی که گل محمدی است تازه اش در فصل بهار خرید و فروش می شود اما خشک آن در تمام سال وجود دارد و در حال خرید و فروش است.

خرید غنچه گل محمدی خشک شده

غنچه ی گل محمدی از درختچه هایی که ارتفاع حدودا دو متر و ساقه های چوبی و تیغ داری دارد برداشت می شود. غنچه گل محمدی یکی از گونه های گل سرخ است که از قدیم تا به امروز در کشور ایران تولید می شود و زادگاهش این کشور است. خرید این محصول بیشتر در کشور های خاورمیانه ای صورت می گیرد که غنچه های گل محمدی باکیفیت و خوبی را در بازار عرضه می کنند.این گیاه تازه اش کمتر است ولی خشک شده ی آن در تمام شهرستان های ایران مورد خرید و فروش انجام می شود.

سفارش و تهیه عمده غنچه گل محمدی

این گیاه برگ هایی نسبتا کوچک و به شکل پنج وجهی است و گل هایی به رنگ صورتی و قرمز می باشد. این گیاه 13 نوع متفاوت دارد و بیشترین روند کشت و عرضه ی اصلی آن در شهر های داراب، استان فارس می باشد. برای تهیه غنچه ی گل محمدی می توانید در اینترنت از سایت هایی که درحال فعالیت و عرضه ی این محصول هستند کمک بگیرید و یا با رفتن به مراکز های حضوری خرید خود را انجام دهید. برای خرید و تهیه عمده گیاهان دارویی اعم از خشک آن می توانید با مجموعه های معتبر در ایران در ارتباط باشید.

تفاوت تازه و خشک غنچه گل محمدی

از غنچه ی این گیاه به دو صورت خشک و تازه می توان استفاده کرد که بعضی از افراد غنچه ی تازه خریداری می کنند و خود آن را خشک می کنند و سپس مورد استفاده قرار می دهند. از غنچه ی خشک گل محمدی بیشتر برای تهیه ی شربت و نوشیدنی ها، تزئین و طعم دادن به غذاها، تهیه و تولید روغن ها و از  غنچه های تازه برای تهیه ی مربا استفاده می شود که هردو خاصیت های مجزا دارند. این گیاه از انواع گیاهان دارویی در کشور است که هم به صورت تازه و هم خشک می شود از آن استفاده نمود.

قیمت غنچه گل محمدی چند است؟

به طور کلی منشا این گیاه خاورمیانه است و ایران نیز چندین ساله که در حال کشت این محصول می باشد. این گیاه یکی از محصولات مهم صادراتی ایران به شمار می آید و به طور کلی باید بگوییم با توجه به شرایط بارندگی کم که باعث کاهش برداشت و کمیاب شدن این گیاه شده قیمت ها برای عرضه در بازار افزایش یافته اند. قیمت خرید این نوع گیاه دارویی به سبب رکود اقتصادی که در ایران به وجود متغییر است. برای اطلاع دقیق از قیمت های خرید انواع گیاهان دارویی اعم از گل و غنچه گل محمدی با مشاورین فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

تحویل گیاه دارویی با قیمت مناسب

این گیاه به دلیل دارا بودن خاصیت های زیاد در بین مردم شناخته و محبوب واقعه شده است و آمار فروش مسبتا بالایی چه به صورت اینترنتی و چه از طریق مراکز های حضوری دارد. از گل محمدی به صورت تازه یا خشک شده استفاده ی بسیار می شود و و افراد زیادی با سفارش از طریق اینترنت و سایت های درحال فعالیت این محصول را خریداری می کنند و با قیمت مناسب در محل زندگی خودشان سفارش را تحویل می گیرند.

استفاده گل محمدی در چای

گل محمدی دارای فرآورده های بسیاریست از جمله گلاب، ادویه ها، اسانس و غنچه ی خشک و از مهم ترین کاربرد های آن می توان به استفاده در نوشیدنی ها نیز مثل دوغ، شیر و بیشتر در چای اشاره کرد که عطر و بوی پرخاصیت این گیاه در چایی بسیار طرفدار دارد.استفاده این گیاه در چای باعث می شود چای بوی بسیار متبوعی داشته باشد. با مصرف این گیاه در چای می توانید از خصوصیات درمانی که دارد به صورت خیلی ساده بهره مند شوید.

مهم ترین خواص این گیاه عبارت است از:

۱ – کاهنده دمای بدن و مسکن تب

۲- کاهنده تپش قلب

۳- آرامش بخش و مسکن اعصاب

۴- غنی از ویتامین های A , B , C

۵ – نشاط آور و کاهنده افسردگی

۶ – بهبود دهنده بیماری های گوارشی

۷ – احیاء سیستم ایمنی بدن هنگام سرما خوردگی

۸ – غنی از آنتی اکسیدان

۹ – جلوگیری از بروز سرطان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *