فروش گل گاوزبان تازه

شروع فصل خرید گل گاو زبان تالش

فصل خرید گل گاوزبان تالش و حومه در اواسط تا اواخر فصل بهار می باشد. برای خرید این نوع گیاه دارویی با مشاورین در ارتباط باشید. این نوع گیاه دارویی در ماه اول بهار برداشت و در ماههای بعدی به فروش می رسد. گل گاوزبان گیاهی یک ساله که با ارتفاعی حدود 60 سانتی و دارای خار های ریز است که هنگام برداشت محصول گزیدگی کمی احساس می شود. این گیاه سرشار فواید از جمله آرام کننده ی اعصاب و تقویت کننده حواس پنج گانه می باشد و بسیار پرطرفدار در سراسر کشور است.

گل گاو زبان در چه فصلی می روید؟

گل گاو زبان سالی یکبار در دامنه کوه های البرز، در اوایل فصل بهار به صورت خودرو می روید که تا آخر ماه اردیبهشت این روند ادامه دارد. درسته این گیاه در فصل بهار رشد می کند و گیاهی خودرو است ولی امروزه به سبب مصرف زیادی که دارد در باغ ها و گلخانه ها پرورش داده می شود. بخش مصرفی این گیاه قسمت  برگ ها و گل های آن می باشد که بعد از خشک نمودن آن در زیر نور و گرمای خورشید قابل مصرف می شود.

فصل برداشت گل گاو زبان در ایران

زمان برداشت این گیاه بیشتر در اواسط تا اواخر بهار است و بعد از برداشت و بسته بندی محصول به صورت خرده و یا عمده به بقیه ی استان و کشور های متقاضی عرضه می شود. گل گاو زبان ایرانی بسیار شناخته شده در بین همسایگان کشور می باشد و هرساله روند بالای صادرات را دارد.

مهم ترین مراحل کاشت گل گاوزبان

انتخاب زمین مناسب

تهیه کود

مهیا کردن زمین

کاشت بذر یا نشا

آبیاری

برداشت

خشک کردن

و….

استان هایی که گل گاو زبان دارند کدامند؟

گیاهانی که دارویی و پر خاصیت باشند دارای طرفدارن زیادی هستند، خود این موضوع باعث فراوانی این نوع گیاهان دارویی در استان های زیادی شده است، حالا مهم ترین سوال درباره گیاهی به اسم گل گاوزبان این است که استان های دارنده این گیاه کدامند؟ استان های شمالی مانند گیلان و مازندران یکی از انواع استان های دارنده گیاه گل گاوزبان می باشند. بیشتر شهرهای استان گیلان دارای گیاه پر خاصیت دارویی مانند گل گاوزبان می باشد.

بهترین گل گاو زبان برای کدام استان است!!!

بهترین گل گاو زبان از نظر خریداران و مصرف کنندگان همیشگی، گل گاو زبان استان گیلان می باشد. گل گاو زبان باید کوهی و دارای ویتامین های B و c باشد، که این استان از این امر استثنا نیست. از دیگر فواید گل گاو زبان با کیفیت در استان گیلان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خواص موثر ضد سرطانی
  • بهبود عملکرد روده و کمک به درمان سرماخوردگی
  • درمان آرتریت و عفونت دستگاه ادراری
  • تنظیم قند خون و حفظ تعادل هورمونی

گیلان بزرگترین تولید کننده گل گاوزبان در کشور

استان گیلان با داشتن مناطق کوهستانی زیاد یکی از بزرگ ترین تولید کننده و عرضه کننده ی گیاه گل گاو زبان می باشد. یکی از استان های شمالی دارای کوههای فراوان، استان گیلان است. شهرهای های زیادی در این استان وجود دارد که دارای گیاه گل گاوربان می باشد. شهرهای زیاد دارنده گل گاوربان در گیلان باعث معروفیت بیش از پیش این استان شده است. انواع شهرهای استان گیلان که دارای گل گاوربان هستند کدامند؟

املش

رودسر

اشکورات

رودبار

و…

تولید عمده گیاه دارویی گل گاو زبان در گیلان

تولید عمده ی گیاهان دارویی از جمله  گل گاو زبان در کوه و دشت های گیلان به صورت عمده می باشد و این محصولات بعد از برداشت به مراکز و فروشنده های مراکز های شهری می رسد. با توجه به توضیحاتی که در بالا این متن درباره وجود گل گاوزبان در شهرهای گیلان داده شده به این نتیجه می رسیم که تولید عمده گیاه گل گاوزبان در کشور ایران و استان گیلان انجام می شود.

خرید بهترین گل گاو زبان از ییلاقات تالش

بهترین گل گاو زبان که می تواند سرشار از آنتی اکسیدان، آهن و کلسیم باشد در مناطق ییلاقی تالش نیز تولید و برداشت می شود. بعد از برداشت محصول، گل و برگ های آن را خشک می کنند و برای تهیه ی چای، عرق و دمنوش استفاده می شود. برای خرید با کیفیت ترین نوع این گیلاه می توانید ازطریق همین سایت اقدام کنید تا بهترین و بهترین گل گاو زبان را خریداری کرده باشید.

فصل خرید گل گاو زبان در ایران

برداشت و چیدن گل گاو زبان از اوایل ماه خرداد در دامنه های البرز آغاز می شود وتا حدود یک یا دوماه طول می کشد. بعد از هر سری برداشت، محصول را ارسال به ماکز های فروش می کنند تا بسته بندی آن صورت بگیرد و سپس آماده ی فروش عمده یا خرده شود.

فروش عمده گل گاو زبان برداشتی از کوههای تالش

یکی از موضوعاتی که درباره فروشگیاهان دارویی باید در نظر گرفته شود این است که این نوع محصولات با وزن بالا و به صورت کلی مورد خرید و فروش قرار گرفته می شوند. برای آگاهی از آخرین قیمت ها و روند فروش عمده در کمترین زمان می توانید با مشاورین سایت های فروش ارتباط برقرار کنید تا اطلاعات مورد نیاز برای یک خرید خوب را کسب کنید.

فروش اینترنتی گل گاو زبان و تحویل آن

نحوه فروش و صادرات گیاهان دارویی در ایران شامل دو روش خرید اینترنتی و خرید حضوری می باشد و قیمت گیاهان دارویی نیز در بازار فروش بستگی به نوع محلی بودن آن دارد. صادرات گیاهان دارویی ایران بیشتر به صورت عمده انجام می شود و در سایت های اینترنتی و نمایندگی های حضوری فروش می توانید جدیدترین اطلاعات درباره ی هرگیاه دارویی و چگونگی صادرات آن کسب کنید و بیننده ی لیست قیمت فروش و صادرات نیز باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *