مرکز پخش گل گاو زبان

قیمت عمده فروشی گل گاو زبان چند است؟

قیمت عمده گل گاوزبان چند است؟ جهت دریافت قیمت های عمده فروشی گل گاو زبان و دیگر گونه های گیاهان دارویی، می توانید از فروشگاه میشین استفاده نمایید و به صورت غیر حضوری تنها از طریق مراجعه به سایت شرکت پخش، لیست قیمت های کیلویی محصولات را دریافت کنید و از نحوه خرید یا شرایط ارسال مطلع گردید.

بازار فروش گیاهان دارویی در ایران

از آنجا که گیاهان دارویی بسیاری در کشور وجود دارند که چندین نوع آنها نیز صادراتی است، در این زمینه شرکت ها و عطاری های بسیاری وجود دارند در کشور. هر یک از استان های موجود در ایران مربوط به تعداد گونه های خاصی است که بومی آن مناطق می باشند. برای خرید گیاهان دارویی مد نظر خود به صورت تازه و یا خشک شده در هر کجا که هستید می توانید به نزدیک ترین نمایندگی و فروشگاه های عطاری مراجعه کنید و یا همچنین به صورت آنلاین بدون صرف کردن زمان بیشتر، می توانید محصول مورد نظرتان را در بهترین و مناسب ترین قیمت از میشین با بسته بندی درجه یک به راحتی تهیه کنید.

گل گاو زبان چیست؟

گل گاو زبان یکی از گیاهان دارویی و خوراکی ایران است که بومی کشور می باشد و به جهت صادرات به کشورهای خارجی، هر ساله صادر می شود. این محصول در دسته گیاهان علفی و یک ساله قرار دارد که کاربرد های بسیاری در صنایع های مختلفی همچون غذایی و دارویی دارد. گل گاو زبان علاوه بر اینکه کاشت می شود، به صورت خودرو در دامنه هاب کوه هاب البرز رشد می کند. گیاه گل گاو زبان از اردیبهشت ماه تا شهریور گل می دهد.

انواع گل گاو زبان در گیلان

به طور کلی گل گاو زبان چندین نوع دارد. از انواع این گیاه عبارتند از: به گل گاو زبان ایرانی، گیاه گاوزبان اروپایی. گل گاو زبان ایرانی،در دامنه‌های البرز و کوه های الموت (قزوین) یافت می‌شود. گل‌های گل‌گاوزبان ایرانی درشت‌تر از گل‌های گیاه گاوزبان اروپایی است. گل گاو زبان اروپایی، گل‌های کوچک و آبی روشن، خاص کشورهای اروپایی بوده و نمونه ایرانی آن در اصفهان و آذربایجان یافت می‌شود. اما به صورت کلی، از نظر ظاهری اندکی شبیه گل گاوزبان ایرانی است اما از نظر خواص متفاوت است.

شرکت های عمده فروشی گل گاو زبان در تهران

از آنجا که گل گاو زبان یکی از مهم ترین گیاهان صادراتی است در کشور، نمایندگی های و شرکت های بسیاری این گیاه را در تهران به فروش می رسانند به صورت عمده. اما برای صادرات شرکت ها زیاد نمی باشند زیرا کارهای صادراتی که باید برای محصول ها انجام  شود نیاز به یک سری مجوز های مربوطه دارند. جهت خرید عمده به صورت مستقیم از تولید کننده می توانید به راحتی با مراجعه به سایت فروشگاه میشین بهترین خرید محصول های مورد نظر خود را علاوه بر گل گاو زبان داشته باشید.

بهترین گل گاو زبان در کدام استان تولید می شود؟

گیاه گل گاو زبان در چندین استان تولید و برداشت می شود اما بهترین این گیاه را می توانید در گیلان تهیه و یا مشاهده کنید. گل گاو زبان در گیلان در بخش اشکورات رودسر وجود دارد که توسط کشاورز ها به صورت سنتی کاشت و برداشت می شود. در ماه های اردبیهشت تا شهریور گل می دهد و مردم بومی رودسر گل های این گیاه را چیده و خشک می کنند تا به دست فروشنده ها برسانند.  

گیاهان دارویی با قیمت ارزان در شرکت پخش میشین

برای خرید عمده فروشی گل گاو زبان و دیگر گیاهان دارویی در کمترین نرخ موجود در بازار به همراه بهترین و تازه ترین کیفیت شما می توانید به صورت حضوری و حتی غیر حضوری به فروشگاه بزرگ و عطاری میشین رجوع کنید. از طریق مراجعه به سایت اصلی فروشگاه شما می توانید لیست قیمت تمام محصولات دارویی را به صورت عمده دریافت کنید و روش خرید خود را نیز به صورت اینترنتی انتخاب نمایید.

خرید کیلویی گل گاو زبان به صورت آنلاین

خرید کیلویی گل گاو زبان به صورت آنلاین را  از طریق میشین می توانید انجام نمایید. جهت راهنمایی های لازم می توانید بخش های قبلی را مطالعه کنید و یا با مشاور های موجود در فروشگاه در تماس باشید. گل گاوزبان یک گیاه سالانه است اما زمانی که بذر گل گاوزبان در یک قسمت از باغ کاشته می شود سال بعد هم دوباره رشد می کند. همه قسمت های گیاه گل گاوزبان به جز ریشه، خوش طعم هستند و استفاده های دارویی یا آشپزی دارند. گل گاوزبان یک گیاه منحصر به فرد است و رشد سریعی دارد.

قیمت عمده گل گاوزبان چند است؟

قیمت عمده فروشی گل گاو زبان چند است؟ گل گاو زبان در بین هر شرکت های تولید کننده و پخش کننده قیمت های مختلفی را دارد. برای دریافت نرخ قیمت می توانید به سایت فروشگاه های گیاهان دارویی موجود در ایران مراجعه کنید و لیست نرخ محصولات را دریافت نمایید. گل گاوزبان یکی از گیاهان قدیمی است که استفاده های دارویی زیادی دارد، ارتفاع بوته گل گاوزبان گاهی اوقات به 60 سانتی متر یا بیشتر هم می رسد.

انواع گل گاو زبان عبارتند از:

گل گاو زبان ایرانی

گل گاو زبان خارجی

خشک شده

و…

نحوه کاشت گل گاو زبان و زمان برداشت آن

کاشت گل گاو در فصل های خاصی از سال توسط کشاورزان بومدی مناطق مناسب برای کاشت، انجام می شود. کاشت و پرورش گیاهان دارویی مانند گل گاو زبان آسان است و حتی باغبانان با تجربه کم می توانند این کار را انجام دهند. گل گاوزبان باید در زمینی کاشته شود که از نظر مواد آلی در حد متوسط غنی باشد. بذر گل گاوزبان باید دریک مکان آفتاب گیر یا سایه جزیی کاشته شود. گل گاوزبان یک گیاه مقاوم است و می توان آن را حتی در پاییز و یا زمستان، زمانی که اولین نشانه های فصل بهار پدیدار می شود نیز کاشت.

برای کاشت این گیاه باید به چه نکاتی دقت کنیم؟

بررسی شرایط

یادگیری فنون تخصصی

جستجو و کارآموزی

تهیه کود

آماده سازی زمین

کاشت بذر یا نشا

آبیاری

برداشت

فصل مناسب برای خرید گل گاو زبان

فصل مناسب برای خرید گل گاو زبان در استان های مربوط به این گیاه همچون گیلان، از اردیبهشت ماه تا تیر می باشد. در این زمان شما می توانید تازه ترین برداشت این گیاه را خریداری کنید به همراه کیفیت های عالی. به طور کلی بهترین زمان برای برداشت و همچنن خرید کردن گیاه گل‌ گاوزبان اواسط فصل بهار تا اواسط فصل تابستان است. برای خرید نیز می توانید به میشین مراجعه کنید تا بهترین  و با کیفیت ترین محصول را خریداری کنید در قیمت های بسیار مناسب.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *