فروش گل گاوزبان تازه

فروش گل گاوزبان تازه از کی شروع می شود؟

فروش گل گاوزبان تازه از کی شروع می شود؟ برداشت گل گاوزبان بسته به منطقه رویش آن متفاوت است اما معمولا از اوایل اردیبهشت ماه آغاز و تا تیر ماه ادامه دارد. فروش گل گاوزبان تازه ی چین امسال در بیشتر مراکز فروش آغاز شده است برای خرید می توانید با مراجعه به همین سایت با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید.

استان های تولید کننده گل گاوزبان

گیاه گل گاوزبان در استان های مختلف از جمله قزوین، گیلان، فارس و غیره.. کشت می شود که گیلان جزو بهترین و با کیفیت ترین تولید کننده گل گاوزبان شناخته می شود و هرساله متقاضیان زیادی به خود جذب می کند. در استان گیلان می توان به مناطق کوهستانی اشکورات و رحیم آباد رودسر اشاره کرد که به عنوان بزرگترین تولید کننده گل گاوزبان در کشور می باشند.

فصل برداشت گل گاوزبان تازه

گل گاوزبان به عنوان یکی از گیاهان دارویی از محبوبیت بسیار زیادی در طب سنتی برخوردار بوده که با خشک کردن گل برگ های آن به عنوان چای یا دمنوش مورد استفاده قرار می گیرد. بهار بهترین فصل برای برداشت گل گاوزبان بوده در این فصل، گیاه گل گاوزبان با رشد قوی خود، شروع به گلدهی می کند و گل های زیبا و خوش عطرو بویی را تولید می کند. بعد از برداشت گل های گاوزبان سریع به محل خشک خنک منتقل می شود تا از دست دادن خواص آن جلوگیری شود.

برداشت گل گاوزبان اشکورات از اردیبهشت

گل گاوزبان دارای خواص دارویی متعددی است و جزو قدیمی ترین داروهای سنتی به شمار می رود، این گیاه دارای خواص ضد التهابی و ضد درد است، همچنین گل گاوزبان به عنوان ارام بخش و تسکین دهنده برخی بیماری ها مانند اضطراب و افسردگی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. برداشت گل گاوزبان استان گیلان در مناطق اشکورات از اوایل اردیبهشت شروع می شود و بعد از چین از باغ ها به مشتریان عمده تحویل و در شرکت های عرضه کننده بسته بندی روانه بازار می شود.

چند نمونه از خواص گل گاوزبان

آرامش بخش

پیشگیری از سرطان

بهبود بیماری های پوستی

تقویت سیستم ایمنی

ضد التهاب پ ضد عفونی کننده

تسکین دهنده درد

التهابات گوش و حلق

کم کالری و کمک کننده به کاهش وزن

کاهش کلسترول

تقویت کلیه

کمک به درمان اگزما

و….

برداشت گل گاوزبان تالش از خرداد ماه

همانطور که می دانید بهار فصل برداشت گیاهان دارویی از جمله گل گاوزبان است، دوماه پایانی بهار از بهرین موقعیت ها برای برداشت گل گاوزبان می باشد. این گیاه در بسیاری از مناطق ایران رشد می کند و معمولا در مناطق کوهستانی و اب و هوای خنک یافت می شود که می توانید این گیاه را به صورت خشک شده از فروشگاه های دارو گیاهی یا عطاری ها خریداری کنید.

انواع گل گاوزبان

ایرانی

اروپایی

بازار محلی گل گاوزبان اشکورات

گل گاوزبان یکی از گیاهان دارویی معروف در ایران است که به عنوان درمانی طبیعی برای بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد. در گیلان منطقه بازار محلی اشکورات گل گاوزبان با کیفیت و ارگانیک به فروش می رسد، می توانید به صورت حضوری از این بازار دیدن کنید و گل گاوزبان با کیفیت را به صورت عمده و خرده با قیمت مناسب خریداری کنید.

گیاهان دارویی که در بازار محلی استان گیلان به فروش می رسند عبارتند از:

کنگر

ریواس

بومادران

گل گاوزبان

سداب

گزنه

آویشن

پونه کوهی

مرزه

موسیر

مریم گلی

و….

قیمت فروش گل گاوزبان تازه

قیمت فروش گل گاوزبان تازه بسته به میزان، نوع کیفت و تغییرات فصلی متفاوت است، برای آگاهی از اخرین نرخ گیاهان دارویی می توانید با مراجعه به همین سایت با مشاورین فروش ما در ارتباط باشید و یک خرید خوب را تجربه کنید.

حداقل خرید و سفارش ارسال چقدر است؟

از گل گاوزبان بیشتر برای دمنوش استفاده می شود، این دمنوش به دلیل خواص ضد التهابی، ضد عفونی کننده و آرام بخشی که دارد، برای درمان بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد. سفارش خرید گل گاوزبان در هر وزن و اندازه ای هم به صورت خرده و هم عمده امکان پذیر است، می توانید برای سفارش گل گاوزبان در وزن و اندازه های مختلف به نمایندگی های فروش یا به مراکز حضوری مراجعه کنید.

ارسال گل گاوزبان از گیلان به تهران و سراسر کشور

گل گاوزبان یکی از گیاهان دارویی مهم در ایران است و برای درمان بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد. گیلان یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع گیاهان دارویی از جمله گل گاوزبان است که استان گیلان هرساله با کیفیت ترین گل گاوزبان را برداشت و آماده ارسال به تهران و سراسر کشور می کند.

نحوه ارسال گیاهان دارویی در کشور

فرودگاه

ترمینال

کالا رسان

الو پیک

آژانس

و…..

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *