فروش گل گاوزبان تازه

قیمت روز گل گاوزبان در آذر۱۴۰۲ چند است؟

قیمت روز گل گاوزبان در آذر۱۴۰۲ چند است؟ امروزه این سوال رواج زیادی در بین مشتریان عمده دارد.اما همچنان قیمت گل گاوزبان مشابه سال قبل یعنی ۱۴۰۱ بوده و فعلا شاهد نوسان قیمت چندانی در این بازار نیستیم. هر چند که ممکن است قیمت در ماه های مهر و آیان تغییراتی داشته باشد. فصل بهار آغاز خرید و فروش گیاهان دارویی از جمله گل گاوزبان می باشد که هرساله قیمتی بدون ثبات دارد. بیشتر گل گاوزبان های تولید شده در استان های شمالی کشور در حال عرضه هستند که با بهترین کیفیت حدودا از اواخر فروردین تا اوایل تیر ماه برداشت می شوند.

ثبات یا تغییر قیمت در بازار گیاهان دارویی

استان گیلان با خاک حاصل خیز و مناسبی که دارد توانسته است از دشت و کشت در باغ های دامنه ای، گیاهان دارویی بساری را به تولید بیشتری برساند. با توجه به پرورش انواع گیاهان دارویی، مراکز های فروش گیاهان دارویی در استان گیلان می توانند انواع این گیاهان را حتی گیاه گل گاوزبان را با قیمت مناسبی به عرضه برسانند. البته گیاهان دارویی هرساله دچار تغییرات و نوسان قیمت در بازار فروش می شوند.

انواع گیاهان دارویی در بازار ایران

گل گاوزبان

آویشن

گلپر

گلپر

بابونه

زنجبیل

گل ختمی

اسطوخودوس

بادرنجبونه

نعنا

پونه کوهی

نعنا

گل رز

چای سبز

بومادران

کاسنی

شنبلیله

و..

فصل بهار و شروع فروش گل گاوزبان در گیلان

علاوه بر دشت هایی که دارای گل گاوزبان های وحشی و خودرو اند، گیلان نیز با خاک مناسبی که در دامنه کوه ها دارد چندین باغ گل گاوزبان را به خود اختصاص داده. در بعضی از دامنه ها با توجه به شرایط آب و هوایی، محصول گل گاوزبان زودتر آماده ی برداشت می شود و مشتریان از فروردین ماه سفارشات مورد نظر خود را در مراکز های فروش اینترنتی و حضوری ثبت می کنند.

پایان برداشت گل گاوزبان….!

پایان برداشت گل گاوزبان بسته به منطقه و شرایط آب و هوایی متفاوت است، اما بطور کلی پایان برداشت آن تا پایان تیرماه می‌ تواند ادامه داشته باشد. در مناطق با آب و هوای گرم، ممکن است پایان برداشت گل گاوزبان در مرداد ماه نیز باشد.

قیمت روز گل گاوزبان در آذر۱۴۰۲

قیمت انواع گل گاوزبان در آذر: گل گاوزبان یکی از بهترین گیاهان دارویی تولید شده در دامنه های کوه های شمالی ایران است که هرساله آمار بیشتری در فروش و عرضه در بازار کشور و صادرات را به خود اختصاص می دهد. هر کیلو گل گاوزبان در سال ۱۴۰۲ استان گیلان در منطقه اشکورات و تالش از ۱ ملیون تومان تا ۱۲۰۰هزار تومان است. البته این رنج قیمت بسته به میزان خرید، کیفیت و نوع گل گاوزبان تغییر می کند. مراکز های فروش آخرین نرخ قیمت انواع گیاهان دارویی تولید شده را با مشخصات وزنی و نوعی، از طریق پل های ارتباطی می توانند به مشتریان اطلاع رسانی کنند.

قیمت روز گل گاوزبان

شروع برداشت گل گاوزبان از اواخر اردیبهشت

گل گاوزبان یکی از محصولات گیاهی تولید شده در شمال ایران می باشد که با محبوبیت زیادی در بین مشتریان، همه ساله متقاضیان بیشتری را جذب خود می کند. این محصول از اردیبهشت آماده ی برداشت اند. بعد از چین از باغ ها به مشتریان عمده تحویل و در شرکت های عرضه کننده بسته بندی و روانه ی بازار فروش می شوند.

تولید و فروش گل گاوزبان آستارا و رودسر

گیلان یکی از بهترین تولید کننده ی انواع گیاهان دارویی با کیفیت از جمله گل گاوزبان می باشد. به طور کل هرساله ایران با کمک استان گیلان با کیفیت ترین گل گاوزبان را برداشت و آماده ی فروش می کند که علاوه بر فروش داخلی، برای صادرات نیز مورد استفاده قرار می گیرد. از مهم ترین مراکز های تولید و برداشتگل گاوزبانی در گیلان، می توان به آستارا، رودسر و یا اشکورات اشاره کرد.

تعیین قیمت روز گل گاوزبان در بازار محلی اشکورات

گیلان و شهرایی مثل اشکورات به عنوان بزرگ ترین مرکز تولید گیاهان دارویی در ایران از جمله گل گاوزبان شناخته شده اند و هرسال امکان برداشت بیشتری نسبت به سال قبل را به باغ داران و فروشندگان برای فروش می دهند. گل گاوزبان سرشار از خواص و طعم دلنشینی می باشد که متقاضیان زیادی از سراسر ایران و کشور های خارجه نیز دارد. همانطور که گفته شده محصولات گیاهی قیمت گذاری در حال تغییر و بدون ثباتی دارند. می توانید برای آگاهی از آخرین نرخ قیمت ها در سال جدید ازطریق همین سایت با ما ارتباطر برقرار کنید.

قیمت روز گل گاوزبان

چگونه و چه زمان گل گاوزبان امسالی بخریم؟

گیاهان دارویی در شهر های تولید شده و دیگر شهر ها توسط مراکز های اینترنتی و واسطه های حضوری و یا عطاری ها به فروش می رسند. علاوه بر خرید حضوری می توانید بهترین گل گاو زبان ها را از سایت های اینترنتی فروش گیاهان دارویی نیز خریداری کنید. برداشت محصول امسال از اواسط اردیبهشت شروع می شود و شما می توانید زوذتر و یا در همان زمان ها از مراکز های فروش درخواست سفارش خود را ارائه دهید.

نحوه خرید عمده گل گاوزبان

خرید انواع گیاهان دارویی تولید شده در دامنه های کوه های گیلان به راحتی از طریق اینترنت و سایت های معتبر و البته در مراکز های حضوری نیز امکان پذیر می باشد. شما می توانید از طریق سایت معتبر و شناخته شده ما که بهترین محصولات را با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند.

انواع روش های خرید

حضوری

اینترنتی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *